محل تبلیغات شما

داستانی جالب از سوزان بروکهارت.

من به وضوح، خاطره‏ی انجام یک سنجش عملکرد، از اولین روزهای حضورم درمدرسه دوره اول متوسطه را به یاد می آورم. کلاس هفتم که بودم؛ درسی به نام اقتصادمنزل را داشتیم که امروزه این واحد، مدیریت خانواده نامیده می‏شود. در بخش آشپزی،ما در گروه‏های چهار نفره کار می‏کردیم. به تازگی انجام دستورات و طرز تهیه غذاهارا یاد گرفته بودیم؛ همچنین سایر مهارت‏ها، مانند تمیز کردن آشپزخانه بعد از آشپزیرا نیز، آموخته بودیم. تکلیف ما این بود که همه‏ی مهارت‏ها را تلفیقکنیم.

یک منوی نهار برنامه‏ریزی، و چهار نفر از معلمان خود را دعوت کنید. آشپزی را طبق دستور انجام دهید، غذا را توزیع و آشپزخانه را تمیزکنید؛ خیلی با مزه است. این اولین باری بود که برای بزرگسالان آشپزی می‏کردیم.بعلاوه، برای توزیع یک وعده غذایی، همه چیز باید به طور همزمان آماده باشد؛ اگرغذا بسوزد و یا چیزی خراب شود شما دیگر فرصت دوباره ندارید. اما، ما توانستیم اینکار را انجام دهیم؛ گروه ما همبرگر و لوبیا سبز، به همراه بیسکویت کاکائویی بهعنوان دسر آماده کرده بود. معلمان می‏گفتند که از نهار خوششان آمده است، اگرچهالان وقتی به گذشته برمی‏گردم، می‏بینم انتظار نمی‏رفت معلمان غیر از این چیزدیگری بگویند. این اتفاق برای من بسیار مفید بود. از آن پس، من هیچ وقت از غذادرست کردن هراسی ندارم و تبدیل به یک آشپز نسبتاً خوب شده‏ام. شروع همه ایناتفاقات خوب برای من، از همان روز بود. 

اصول یادگیری سازنده‌گرایی (شناختی و اجتماعی)

سنجش برای یادگیری

تعریف سنجش در نظریة سازنده‌گرایی

یک ,انجام ,آشپزی ,معلمان ,غذا ,چهار ,داستانی جالب ,بود که ,سوزان بروکهارت ,آشپزی را ,از سوزان

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ویترین تاپس کالا دانستنیهای مفید در زندگی بدوز Bedooz.ir Donna's memory Susana's life loutenkuga شرکت آرکادنیز یاس basketball-alomina teatunicru مدرسه حقوق