محل تبلیغات شما

سنجش برای یادگیری از شاخه های ارزشیابی تکوینی است.

 در سنجش برای یادگیری بر مشارکت مشترک معلم ودانش آموز در نوشتن اهداف یادگیر،

اجرای ابزارهای جمع آوری اطلاعات و تهیه و ارائه بازخورد های یادگیری به منظوراصلاح

 و بهبود یا ارتقای عملکرد تحصیلیتاکید می شود.

 

وقتی هدف سنجش تکوینی جمع آوری شواهد و ارائه بازخورد توسط معلم و یادگیرندهبرای

اصلاح و بهبود و ارتقاء یادگیری درحال شکل گیری یادگیرنده باشد به آن (سنجش برای یادگیری)

 در جریان آموزش گفته می شود.

 

اماوقتی هدف سنجش یادگیری جمع آوری شواهد و ارائه بازخورد توسط خود یادگیرنده برای اصلاح

 توسعه و تحکیم یادگیری در حال شکل گیری و جنبه های شناختی و فراشناختی باشد به آن

(سنجش از خود) یا (خودسنجی) گفته می‌شود.

 

سنجش برای یادگیری/ایرج خوش خلق

 

اصول یادگیری سازنده‌گرایی (شناختی و اجتماعی)

سنجش برای یادگیری

تعریف سنجش در نظریة سازنده‌گرایی

یادگیری ,سنجش ,  ,ارائه ,بازخورد ,اصلاح ,سنجش برای ,برای یادگیری ,جمع آوری ,ارائه بازخورد ,و ارائه

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ امین باخدا clonurgwinconc gavihesub on track کتابخانه عمومی سید الشهدا کردیجان پایان نامه و تحقیق های دانشگاهی endless-tears pywversfulcland بیاییــــــــد این آتش ویرانگر را مهار کنیم مقالات ترجمه شده